Hvad er TimeGuru?
TimeGuru gør det nemt at styre virksomhedens kunder, projekter og medarbejdere.
- TimeGuru er kort fortalt Projektstyring, Tidsregistrering, Fakturering og rapportering gjort nemt.
- Hold styr på arbejdstid, ferie og fravær samt kunde- og projektfakturering.
- Systemet tilbyder brugervenlige og sammenhængene moduler, der aktiveres efter behov.
- TimeGuru vælges ofte når Excel eller økonomisystemets funktioner bliver for simple eller tidskrævende.
Vores kunder elsker TimeGuru fordi:
- Opsætningen tager kun få minutter.
- Alle moduler virker på samme måde på alle enheder.
- TimeGuru er altid til rådighed i skyen (SaaS).
- Ugesedlen kan tilpasses med få klik, så den passer perfekt til virksomheden.
- TimeGuru har overskuelige nemme vejledninger – Lige til at gå til!
Tilpas selv ugesedlen til dit behov:
- Aktiver moduler til timer, kørsel og udlæg.
- Vis/skjul felter til kunde, projekt, aktivitet og kommentar.
- Vælg om felter er obligatoriske.
- Fratræk automatisk frokost.
- Aktiver valg af fakturerbare timer.
Ugesedlen er fuld af smarte funktioner:
- Copy/paste af registreringer.
- Dagsplan med færdigmelding og autoregistrering.
- Afslut start/stop tid direkte i oversigten.
- Automatisk kilometerberegning med ‘Google Maps’ integration.
Hvorfor ressourcestyre?
- Øger viden om forretningen og giver grundlag for optimering.
- Medarbejderes adgang til informationer i realtid, sparer tid og signalerer god styring.
- Vis overblik og engagement ved at opdage ophobning af ferie og flekstid i god tid.
- Undgå forglemmelser af fakturerbar forbrug med daglig registrering og opfølgning.
- Forebyg flaskehalse ved at planlægge ressourcer og økonomi.
- Få tilfredse kunder med korrekt og veldokumenteret kundestyring og fakturering.
Intern styring af medarbejdere:
- Planlægning af opgaver.
- Tidsregistrering, kørsel og udlæg.
- Ferie og fraværsregistrering.
- Rapportering og opfølgning.
Kunde- og projektstyring:
- Planlæg projekter.
- Book medarbejdere på projekter.
- Tidsregistrering, kørsel og udlæg.
- Adskil arbejdstid og fakturerbar tid.
- Automatisk månedsfakturering.
- Rapportering og opfølgning.
Intern og ekstern styring kan benyttes samtidigt.
Hvordan implementeres TimeGuru?
- Som kunde kan du selv oprette og konfigurere TimeGuru uden brug af vores konsulenter.
- Det er muligt at tilkøbe hjælp til opsætning, undervisning og udrulning af TimeGuru.
- Man kan starte helt simpelt og vokse med systemet.
- Det er muligt at få lavet tilretninger ud over dem, der er indbygget i systemet.
- Som kunde har du mulighed for selv at integrere data via TimeGuru API.
Eksempel på simpel opstart (tager ca. 1-2 timer):
- Systemet oprettes og tilpasses .
- Der udsendes en mail til medarbejdere med information om retningslinjer og hjælp til systemet.
- Medarbejdere inviteres og opsættes.
- Registrering af arbejdstid, ferie og fravær kan begynde.
Udvidet brug af systemet kan omfatte:
- Registrering på kunder og projekter.
- Automatisk månedsfakturering og abonnementer.
- Tilknyttet prisstrukturer på planlægning og forbrug.
- Anvende planlægning med integration til ugeseddel.
- Integrere moduler til andre systemer (kunder, projekter, fakturaer, osv.).
Vi besvarer gerne spørgsmål eller stiller op til et uforpligtende møde. Ring 71 74 11 15 eller skriv til info@timeguru.org.
Du kan også prøve TimeGuru allerede nu. Det er helt gratis.
Opret TimeGuru system nu (gratis)