71741115 info@timeguru.dk

Overblik

Hvad er TimeGuru?

TimeGuru gør det nemt at styre virksomhedens kunder, projekter og medarbejdere.

  • TimeGuru er kort fortalt Projektstyring, Tidsregistrering, Fakturering og rapportering gjort nemt.
  • Hold styr på arbejdstid, ferie og fravær samt kunde- og projektfakturering.
  • Systemet tilbyder brugervenlige og sammenhængene moduler, der aktiveres efter behov.
  • TimeGuru vælges ofte når Excel eller økonomisystemets funktioner bliver for simple eller tidskrævende.

Vores kunder elsker TimeGuru fordi:

  • Opsætningen tager kun få minutter.
  • Alle moduler virker på samme måde på alle enheder.
  • TimeGuru er altid til rådighed i skyen (SaaS).
  • Ugesedlen kan tilpasses med få klik, så den passer perfekt til virksomheden.
  • TimeGuru har overskuelige nemme vejledninger – Lige til at gå til!

Opret System (gratis)

Tilpas selv ugesedlen til dit behov:

  • Aktiver moduler til timer, kørsel og udlæg.
  • Vis/skjul felter til kunde, projekt, aktivitet og kommentar.
  • Vælg om felter er obligatoriske.
  • Fratræk automatisk frokost.
  • Aktiver valg af fakturerbare timer.

Ugesedlen er fuld af smarte funktioner:

  • Copy/paste af registreringer.
  • Dagsplan med færdigmelding og autoregistrering.
  • Afslut start/stop tid direkte i oversigten.
  • Automatisk kilometerberegning med ‘Google Maps’ integration.

Hvorfor ressourcestyre?

  • Øger viden om forretningen og giver grundlag for optimering.
  • Medarbejderes adgang til informationer i realtid, sparer tid og signalerer god styring.
  • Vis overblik og engagement ved at opdage ophobning af ferie og flekstid i god tid.
  • Undgå forglemmelser af fakturerbar forbrug med daglig registrering og opfølgning.
  • Forebyg flaskehalse ved at planlægge ressourcer og økonomi.
  • Få tilfredse kunder med korrekt og veldokumenteret kundestyring og fakturering.

Intern styring af medarbejdere:

  • Planlægning af opgaver.
  • Tidsregistrering, kørsel og udlæg.
  • Ferie og fraværsregistrering.
  • Rapportering og opfølgning.

Kunde- og projektstyring:

  • Planlæg projekter.
  • Book medarbejdere på projekter.
  • Tidsregistrering, kørsel og udlæg.
  • Adskil arbejdstid og fakturerbar tid.
  • Automatisk månedsfakturering.
  • Rapportering og opfølgning.

Intern og ekstern styring kan benyttes samtidigt.

Hvordan implementeres TimeGuru?

  • Som kunde kan du selv oprette og konfigurere TimeGuru uden brug af vores konsulenter.
  • Det er muligt at tilkøbe hjælp til opsætning, undervisning og udrulning af TimeGuru.
  • Man kan starte helt simpelt og vokse med systemet.
  • Det er muligt at få lavet tilretninger ud over dem, der er indbygget i systemet.
  • Som kunde har du mulighed for selv at integrere data via TimeGuru API.

Eksempel på simpel opstart (tager ca. 1-2 timer):

  • Systemet oprettes og tilpasses .
  • Der udsendes en mail til medarbejdere med information om retningslinjer og hjælp til systemet.
  • Medarbejdere inviteres og opsættes.
  • Registrering af arbejdstid, ferie og fravær kan begynde.

Udvidet brug af systemet kan omfatte:

  • Registrering på kunder og projekter.
  • Automatisk månedsfakturering og abonnementer.
  • Tilknyttet prisstrukturer på planlægning og forbrug.
  • Anvende planlægning med integration til ugeseddel.
  • Integrere moduler til andre systemer (kunder, projekter, fakturaer, osv.).

Vi besvarer gerne spørgsmål eller stiller op til et uforpligtende møde. Ring 71 74 11 15 eller skriv til info@timeguru.org.

Du kan også prøve TimeGuru allerede nu. Det er helt gratis.
Opret TimeGuru system nu (gratis)